פתיחת סתימות ביתיות טיפים והמלצות

בכל בית קורה לעיתים שיש סתימה בכיור של המטבח, הכיור של חדר האמבטיה או במקלחת. הסיבה לכך היא בדרך כלל לכלוך, או שיערות אשר חוסמים את המעבר החופשי של המים ולכן נוצרת סתימה לא נעימה.

פתיחת סתימות ביתיות טיפים והמלצות

קיימות כמה דרכים שבאמצעותן כל אדם יכול לבצע פתיחת סתימות ביתות, ובכך לפתור את הבעיה ולהחזיר את פעולות הניקוז לדרך הרצויה:

  • הזרמת מים רותחים אשר ממיסים ולו במעט חלק מהלכלוך הקל וכך זרימת המים חוזרת לזרימה רגילה.
  • שימוש בתמיסה אשר מורכבת מסודה לשתייה וחומץ יחד, הם מפרקים את החומרים האורגניים וכך נפתחת הסתימה.
  • הכנסת מוט ברזל גמיש או חלק של קולב בגדים כדי להכניס את הלכלוך לתוך צנרת הניקוז וכך לשחרר את הלחץ שהיה קיים ולאפשר למים לזרום בחופשיות.
  • פתיחה של הסיפון בחדר הרחצה. הוצאת כל השערות, שאריות סבון וכל לכלוך אחר שתקוע בו, ניקוי כל החלל והחזרת פתח הניקוז למקומו. 
  • שימוש בפומפה אשר יוצרת וואקום מעל פתח הכיור וכך לא אחת הסתימה משתחררת. 
  • פתיחת הסיפון אשר ממוקם מתחת לכיור במטבח והוצאת כל הלכלוך האורגני. ניקוי מאסיבי של כל אורכו של הסיפון והתקנה מחודשת של הסיפון הקיים או סיפון חדש בהתאם למצבו.
  • שימוש בחומר לפתיחת סתימות ביוב, אשר ממיס את כל התכולה וכך הפתחים נקיים והמים חוזרים לעבור בתוך הצנרת באופן חופשי.

פתיחת סתימות ביתיות טיפים והמלצות

קריאה לאינסטלטור מומחה 

אם הדיירים ביצעו פעולה אחת או כמה פעולות שונות של פתיחת סתימות ביתיות ועדיין נותרה בעיה והכיור סתום במטבח או במקלחת, מומלץ לקרוא לצוות האינסטלציה שלנו כדי שנבחן מה הבעיה בשטח. יש מקרים שבהם התקלה היא חמורה ולכן יש לפתור אותה באמצעות מכשירים ייעודיים לכך שנמצאים ברשותנו. במקרים הללו פתיחת סתימות ביתיות מצריכה היערכות אחרת.

שימוש במצלמה טרמית 

יש מקרים שבהם אנו מפעילים מצלמה טרמית כדי לגלות את הסיבה לסתימה. לעיתים מדובר בלכלוך רב שנדבק זה לזה ולכן יצר סתימה כמו כמות של מגבונים שאינם משתלבים בזרם המים ולכן נותרים במקומם, או חפץ שנפל פנימה וחוסם את מעבר המים, כיוון שהוא ממוקם לרוחבו של הצינור.

במקרים הללו אנחנו פותחים את הצינור רק בנקודה הבעייתית ומוציאים את החסימה וכך המים חוזרים לזרום באופן מהיר ללא תקלות. יש מקרים אחרים שבהם אנו מחדירים מקל ברזל ארוך או צינור פלסטיק גמיש ודוחפים החוצה את החסימה, אם אנחנו מצליחים להזיז את החפץ או החסימה, דבר זה מייתר את הצורך לפתוח את הצנרת ולעיתים לשבור גם חלק מהקיר. 

בכל נושא פתיחת סתימות ביתיות, דברו אתנו וצוות העובדים המיומנים שלנו יגיע תוך זמן קצר כדי לסייע לכם ולפתור את הבעיה כדי שתוכלו לחיות בבית באופן נעים ונורמטיבי. 

 

אלוף האינסטלציה - Jplumb

אלוף האינסטלציה - Jplumb

אני עוסק בתחום האינסטלציה כבר מעל 20 שנה, ובעל נסיון עם מגוון רחב של עבודות אינסטציה – מהקטנות והפשוטות ביותר וגם לעבודות מורכבות. מוזמנים לפנות ואסייע לכם :-)

אינסטלטור בירושלים 24/7

מומחה בכל עבודות האינסטלציה, פתיחת סתימות, איתור ותיקון נזילות, החלפת אסלות, החלפת ברזים, ניקוי שורשים, ועוד. 

052-9095404

להצעת מחיר מהירה השאירו פרטים או התקשרו: 052-9095404

Call Now Button052-9095404 דילוג לתוכן